02 December 2009

Knit with attitude


Pretty in Punk: 25 Punk, Rock, and Goth Knitting Projects

Punk Knits: 26 Hot New Designs for Anarchistic Souls and Independent Spirits



In my teens I dreamt of being a punk rocker but never dared.....I lacked the right kind of attitude and my mother didn`t let me color my hair black either. But the music, the clothes and the fab hair fascinated me back then and in fact it still do. So when I found these books at the library my heart started beating. Now I have a chance to get pretty in punk just by starting to knit with an attitude.


Who knows I just might color my hair pink.....or have dreads...

or yet again......I might not!

Take care
Jeanette

4 comments:

Eleanor said...

I always thought there was a punk element to you!


Hehehehehe....

Anna Stilla said...

Jag ber barnen om att de ska bli punkare. Men nej, absolut inte. Punkare? Men mamma, vad är det för fel på dig?

När jag var ung då var jag mer som en hippe och mina föräldrar fick spader varje gång de såg mina kläder. Jag har lovat mig att aldrig någonsin säga något om barnens val. Tills sonen ville köpa sig ett par vita skor. Då sa jag att jag inte ville vara delaktig i inköpet av hallickskor.

Rosa hår vill jag också ha men jag tror att det är nog lite försent för min del.

Kram
Anna

Toril said...

Punkare är tyvärr ett utdött släkte.. När jag växte upp kryllade stan jag bor i av dem..de var ett färgstarkt och iögonfallande inslag i stadslivet..så JA..blomma ut och förgyll världen!

Jane LaFazio said...

Ha! the new you!